Premis Fundació BBVA

Premis a Equips d'Investigació Científica.

[ 03/10/2019 ]
Premis a Equips d'Investigació Científica

Les ajudes a projectes d'investigació objecte d'aquesta convocatòria responen al compromís de la Fundació BBVA amb l'impuls de la investigació científica i la seua projecció a la societat, com a manera d'ampliar les oportunitats individuals i col·lectives i abordar de manera eficaç els principals reptes del segle XXI.

Les àrees d'objecte d'aquesta convocatòria són les següents:

• Biomedicina:
    • Metabolisme i malaltia.
    • Imatge molecular.
  • Ecologia i Biologia de la Conservació.
  • Economia i Societat Digital.
  • Humanitats Digitals.
  • Big Data.

Dotació i terminis d'execució

En Biomedicina es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 125.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 3 anys.

En Ecologia i Biologia de la Conservació es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 euros. El termini màxim d'execució amb caràcter general serà de 2 anys, extensible un any més prèvia justificació de la seua necessitat.

En Economia i Societat Digital es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

En Humanitats Digitals es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 75.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

En Big Data es concedirà un màxim de 5 ajudes. L'import brut màxim de cadascuna d'elles serà de 100.000 euros. El termini màxim d'execució dels projectes serà de 2 anys.

Les sol·licituds hauran de ser presentades per l'investigador principal, prèvia conformitat de l'entitat universitària o de l'organisme d'investigació al qual estiga vinculat, a través de l'eina digital de remissió de sol·licituds disponible en el lloc web de la Fundación BBVA.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 28 de novembre de 2019, a les 19.00 h, hora peninsular.

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?