VII IDEES UPV Challenge

Termini de lliurament de documentació fins al 18 d'octubre.

[ 25/09/2019 ]
VII IDEES UPV Challenge

La Universitat Politècnica de València amb l'objectiu de promocionar i desenvolupar el talent emprenedor universitari, així com la consolidació del seu ecosistema emprenedor, organitza i impulsa la VII Edició dels premis “IDEES UPV CHALLENGE”, que inclou l'assistència a la Jornada Challenge que tindrà lloc el pròxim 7 de novembre de 2019 i el Pitch davant el Comitè de Selecció el 8 de novembre de 2019.

L'objectiu és premiar les millors solucions a reptes englobats en les categories establides, per a potenciar noves solucions en sectors emergents del mercat.

Aquesta edició del concurs consistirà en:

• Jornada del Challenge (07/11/2019 de 9h a 18:30h).
  • Pitch davant el comitè de selecció (08/11/2019 9:30h a 14:30h), màxim 3 minuts. Es premiarà al millor pitch, votat pels propis participants!
  • Memòria final (a lliurar fins el dia 20/11/2019), màxim 10 pàgines.

Els premis

Es concediran un total de 7 premis a les millors solucions de totes les temàtiques propostes:

• PRIMER: Un premi de 2000€.
  • SEGON: Dos premis de 1500€ cadascun.
  • TERCER: Dos premis de 1000€ cadascun.
  • QUART: Dos premis de 500€ cadascun.

Els participants

La participació podrà ser individual o col·lectiva:

En cas d'inscripció individual podran participar estudiants de la UPV matriculats en el curs 2019/2020 i titulats de la UPV en el curs acadèmic 2018/2019. En aquest cas, per a poder optar als premis, el dia de la jornada serà imprescindible completar l'equip amb almenys un altre participant o incorporar-se a un altre equip.

En cas d'inscripció col·lectiva podran participar equips de 2 i 5 integrants, dels quals almenys un siga alumne de la UPV matriculat en el curs 2019/2020 i titulats de la UPV en el curs acadèmic 2018/2019.

No es podran presentar solucions proposades per participants premiats en altres concursos amb aqueixa solució o inscrits en programes d'acceleració o incubació amb aqueixa mateixa idea o solució.

No es podran presentar socis o treballadors d'empreses (incloent activitats donades d'alta com a autònom) l'activitat principal del qual o línies de negoci desenvolupen la mateixa idea o solució a presentar en aquest concurs.

I un màxim en cada equip de dos participants externs a la UPV.

Els equips de participants es podran conformar o completar la seua composició final el dia de la “Jornada Challenge”.

Documentació necessària:

Els interessats a participar hauran de lliurar la següent documentació en el Registre General de la UPV (València, Gandia o Alcoi). També pots presentar la sol·licitud a través de la Seu Electrònica (amb Certificat Digital).

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 18 d'octubre de 2019 en horari del Registre General de la UPV.

T'esperem!

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.