Formació solidària per a persones majors

Ajuda per a la formació en el món digital de les persones majors.

[ 24/09/2019 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat no entén d'edats i, un any més, alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV imparteixen formació solidària en noves tecnologies a persones majors. L'activitat consisteix que un grup d'alumnes del campus, voluntàriament, acudeix a la Unió de Pensionistes (UDP Serpis) d'Alcoi en hores determinades per a ajudar en noves tecnologies als nostres majors.

Aquesta activitat arriba a la octava edició i en els últims anys ha anat de menys a més.

Des del Campus es pretén ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Aquesta formació es reconeixerà a través de crèdits per voluntariat. Si els alumnes estan interessats, poden enviar un mail a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Es pot participar en franges de 1,5 h o en franges de 3 h, en horari de demà (de 9.30 a 12.30 h.) o de vesprada (de 17.00 a 20.00 h.) de dilluns a divendres.

No és necessari que els alumnes tinguen cap formació, ja que els coneixements que s'imparteixen són a nivell d'usuari. És suficient amb l'experiència utilitzant ordenadors, tablets i mòbils. Com sempre us diem, penseu els vostres avis/as i entendreu que ens referim.

Gràcies, de debò, a tots.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.