Formació solidària per a persones majors

Ajuda per a la formació en el món digital de les persones majors.

[ 24/09/2019 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat no entén d'edats i, un any més, alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV imparteixen formació solidària en noves tecnologies a persones majors. L'activitat consisteix que un grup d'alumnes del campus, voluntàriament, acudeix a la Unió de Pensionistes (UDP Serpis) d'Alcoi en hores determinades per a ajudar en noves tecnologies als nostres majors.

Aquesta activitat arriba a la octava edició i en els últims anys ha anat de menys a més.

Des del Campus es pretén ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Aquesta formació es reconeixerà a través de crèdits per voluntariat. Si els alumnes estan interessats, poden enviar un mail a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Es pot participar en franges de 1,5 h o en franges de 3 h, en horari de demà (de 9.30 a 12.30 h.) o de vesprada (de 17.00 a 20.00 h.) de dilluns a divendres.

No és necessari que els alumnes tinguen cap formació, ja que els coneixements que s'imparteixen són a nivell d'usuari. És suficient amb l'experiència utilitzant ordenadors, tablets i mòbils. Com sempre us diem, penseu els vostres avis/as i entendreu que ens referim.

Gràcies, de debò, a tots.

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.

El rendiment acadèmic creix un 37% a la UPV amb el Pla Bolonya.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.