6é CONCURS DE DISSENY "El tirador 10"

La data límit per a participar és el 15 de desembre.

[ 24/09/2019 ]

Enguany Viefe® compleix 10 anys com a marca i ho vol celebrar en gran amb una nova edició del seu concurs de disseny, que aquesta vegada té un premi espectacular: ni més ni menys que 1.000 EUROS PER Al DISSENY GUANYADOR!.

Els interessats han d'enviar la seua interpretació del que per a ells és “El tirador 10”, aquell que compleix tots els requisits per a ser perfecte. La seua forma, la seua ergonomia, la seua facilitat d'ús, els seus materials, la seua instal·lació… tot ha d'estar a un nivell 10.

El temps per a participar en el concurs de disseny és fins al 15 de desembre de 2019.

L'autor/a del disseny guanyador rebrà 1.000 euros + royalties derivats de la possible comercialització del seu disseny (si s'arriba a produir); podrà entrar a formar part de l'equip de col·laboradors de Viefe® i el seu disseny podrà ser inclòs en els nostres pròxims catàlegs de tiradors.

S'admeten propostes d'estudiants i professionals del disseny majors de 18 anys de totes les nacionalitats.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.