6é CONCURS DE DISSENY "El tirador 10"

La data límit per a participar és el 15 de desembre.

[ 24/09/2019 ]

Enguany Viefe® compleix 10 anys com a marca i ho vol celebrar en gran amb una nova edició del seu concurs de disseny, que aquesta vegada té un premi espectacular: ni més ni menys que 1.000 EUROS PER Al DISSENY GUANYADOR!.

Els interessats han d'enviar la seua interpretació del que per a ells és “El tirador 10”, aquell que compleix tots els requisits per a ser perfecte. La seua forma, la seua ergonomia, la seua facilitat d'ús, els seus materials, la seua instal·lació… tot ha d'estar a un nivell 10.

El temps per a participar en el concurs de disseny és fins al 15 de desembre de 2019.

L'autor/a del disseny guanyador rebrà 1.000 euros + royalties derivats de la possible comercialització del seu disseny (si s'arriba a produir); podrà entrar a formar part de l'equip de col·laboradors de Viefe® i el seu disseny podrà ser inclòs en els nostres pròxims catàlegs de tiradors.

S'admeten propostes d'estudiants i professionals del disseny majors de 18 anys de totes les nacionalitats.

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Texdencia en ‘La societat del rendiment’ Texdencia en ‘La societat del rendiment’
El grup de generació Espontània exposa novament en l'IVAM CADA Alcoi.
Junta d'Escola del 13 de desembre Junta d'Escola del 13 de desembre
Juan Ignacio Torregrosa explica els punts tractats.