6é CONCURS DE DISSENY "El tirador 10"

La data límit per a participar és el 15 de desembre.

[ 24/09/2019 ]

Enguany Viefe® compleix 10 anys com a marca i ho vol celebrar en gran amb una nova edició del seu concurs de disseny, que aquesta vegada té un premi espectacular: ni més ni menys que 1.000 EUROS PER Al DISSENY GUANYADOR!.

Els interessats han d'enviar la seua interpretació del que per a ells és “El tirador 10”, aquell que compleix tots els requisits per a ser perfecte. La seua forma, la seua ergonomia, la seua facilitat d'ús, els seus materials, la seua instal·lació… tot ha d'estar a un nivell 10.

El temps per a participar en el concurs de disseny és fins al 15 de desembre de 2019.

L'autor/a del disseny guanyador rebrà 1.000 euros + royalties derivats de la possible comercialització del seu disseny (si s'arriba a produir); podrà entrar a formar part de l'equip de col·laboradors de Viefe® i el seu disseny podrà ser inclòs en els nostres pròxims catàlegs de tiradors.

S'admeten propostes d'estudiants i professionals del disseny majors de 18 anys de totes les nacionalitats.

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?