Cursos 2019-2020. Programa INCIDE

Matrícula oberta per als cursos del primer quadrimestre del programa INCIDE de la UPV

[ 05/09/2019 ]
Cursos 2019-2020. Programa INCIDE

El Programa Formatiu del CCD persegueix l'objectiu de formar a la comunitat universitària en temàtiques rellevants per a la millora del Desenvolupament Humà i la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Cooperació al desenvolupament, igualtat, esport i diferents opcions per al voluntariat i la participació social formen part de l’oferta del Programa INCIDE, organitzat pel Centre de Cooperació al Desenvolupament.

Coneix el calendari complet i els continguts de cada curs i matricula’t.

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.