Beques de mobilitat del CCD

Dues convocatòries de beques de mobilitat del Centre de Cooperació al Desenvolupament.

[ 05/09/2019 ]

En l'actualitat, el Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) té obertes dues convocatòries de beques de mobilitat: València-Coopera i Programa de Cooperació al Desenvolupament (PCD).

València-Coopera és un programa similar a Meridies; el CCD ofereix les destinacions disponibles, amb la diferència que poden concórrer persones recentment egressades.

En el Programa de Cooperació al Desenvolupament, és l'alumnat el que ha de presentar la seua proposta, incloent destinació i període d'estada.

En qualsevol cas, les beques faciliten la participació en projectes de cooperació en països d'Àfrica, Àsia o Llatinoamèrica.

El termini límit per a presentar sol·licituds al programa València-Coopera finalitza el 23 de setembre. Per al Programa de Cooperació al Desenvolupament el 15 d'octubre.

Més informació:

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.