Beques de mobilitat del CCD

Dues convocatòries de beques de mobilitat del Centre de Cooperació al Desenvolupament.

[ 05/09/2019 ]

En l'actualitat, el Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) té obertes dues convocatòries de beques de mobilitat: València-Coopera i Programa de Cooperació al Desenvolupament (PCD).

València-Coopera és un programa similar a Meridies; el CCD ofereix les destinacions disponibles, amb la diferència que poden concórrer persones recentment egressades.

En el Programa de Cooperació al Desenvolupament, és l'alumnat el que ha de presentar la seua proposta, incloent destinació i període d'estada.

En qualsevol cas, les beques faciliten la participació en projectes de cooperació en països d'Àfrica, Àsia o Llatinoamèrica.

El termini límit per a presentar sol·licituds al programa València-Coopera finalitza el 23 de setembre. Per al Programa de Cooperació al Desenvolupament el 15 d'octubre.

Més informació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.